21 December 2012

Bestnye first time nampak padi

Assalamualaikum

Musim cuti sekolah memang superb best!
1. Otak tak jem
2. Banyak masa kat rumah
3. Banyak masa layan anak
4. Bayak makan
5. Boleh gi jalan-jalan kalau budget mengizinkan

So..memandangkan 2013 akan tiba tak lama lagi ni..baik la gunakan masa yang tinggal ni sebaik-baiknya.

Cuti kali ni dapat berjalan ke area kuala selangor membawak ke sabak bernam.
Kalau selama ni aku ingat padi cuma ada di Kedah..upenye..itu hanya sangkaan dari hambaMu yang naif je.macam aku..hehe

Kat area Tanjung Karang rupanya ada sawah padi.Sedang elok kitorang (my amily) lalu kat situ, padinya tengah menguning. Memang cantik.Jakun la sekejap aku ni. Alahai..ini pokok beras yang aku makan ari-ari tiu..huhu.Memang mengujakan.

 Ini Rifqi dan rakan baik Humaira masa attend kenduri kawin di Sabak Bernam




 Suasana di Bagan Nakhoda Omar

 Sempat pekena Mee Udang Bankir Kak Zaiton BNO..Memang best!


 Kehijauan padi..Tenang je suasana.I Like it!

 Padi tengah membunting..first time dapat tengok dari dekat, pegang dan cium..



 My Hubby





 My boipren



































Aku sure mata korang tengah menguning skang ni kan..;P
so syukurlah dengan nikmat kurniaan tuhan.
sebab hari-hari dapat makan nasik.


p

1 comments

sabak bernam belah mana ni ? area ?

January 02, 2013

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy