19 October 2012

Stok Beutskin Essence

Assalamualaikum

Just nak inform yang ready stock Beautskin Essence memang ada.
If nak dapatkan asap cepat-cepat contact aku ye.
Bukan ape..kalau lambat nanti melepas.stok terhad.
Apepun akan restock cepat bila BE dah mula surut.
Apepon aku akan utamakan pada yang bank in dulu.

Lepas aku check payment sume aku terus pos.
Pakai poslaju memang la laju.1-2 hari sampai la.If Sabah Sarawak 2-3 hari.
If from outsider (luar negara) ke aku sudi je hantar.No problemo.
Ok..pape WHATSSAPP me ye 019-6265756 (mala) or email malanasohah@gmail.com 

Oh yea jom follow aku kat instagram..baru nak aktif..hehe.@malanasohah.



Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy