05 September 2012

Suria Secret Ramping Balm Update

Assalamualaikum...

Wahh..nampaknya hari-hari aku akan update cerita pasal balm power nih.Silakan baca untuk yang berminat nak baca...pada yang masih ragu-ragu tu for sure akan carik balik entry aku pasal benda ni. Sebenarnya aku segan jugak nak mintak-mintak orang gambar customer untuk dibuat testimonial.Masa aku start ngan Nurlizz Slimming dulu...ade yang bagi gambar sebelum dan selepas penggunaan.Dan aku amat mengalu-alukan mereka berbuat demikian..Bukan nak lakukan produk tapi nak bagitau yang produk ni bukan hanya nak membongak orang..realitinya memang ianya benar dan sememangnya benar-benar belaka.

Yelah..bukan semua suka gambarnya dipublish secara umum...nak publish tutup mata bagai nanti tak real pulak..hihik.Hari ni aku nak tunjuk feedback sms seorang customer aku yang sangat berpuashati dengan ramping balm. Dalam entry aku yang lepas..aku dah postkan feedback dari customer stokis aku.Tekiu boss sbb sudi kongsikan.:).Orait ..this time from me..



32 inch to 28 inch  waistline..memang superb! :)




Bagi yang belum tau tu..akupon ade jual produk perlangsingan Nurlizz Slimming.Dah setaun lebih dah produk ni.keberkesanannya memang superb sebab ia bertindak thru internal body.Bukan ubat kurus tapi aku panggil supplement perlangsingan.

 Nurlizz Slimming
Inilah formula terkini hasil rekaan saintis yang hebat lebih 20 tahun..
Antara fungsi Nurlizz 2 Slimming ini adalah :-
  • Membaikpulih sistem badan dan punca segala masalah kesihatan serta obesiti,
  • membakar lemak yang berlebihan di dalam badan,
  • meningkatkan metabolisma badan, 
  • menyahtoksin di dalam badan,
  • menstabilkan hormon,
  • mengawal selera makan,
  • membekalkan oksigen, 
  • melancar peredaran darah dan menstabilkan hormon.
  • membaikpulih struktur kulit agar lebih cantik, putih dan kelihatan lebih segar.
  • tahap kesihatan badan dapat ditingkatkan.
  • membaikpulih sistem tubuh dan punca segala masalah kesihatan serta obesiti.
Kenapa ramai wanita mahupun lelaki memilih Nurlizz 2 Slimming?
  • Merupakan produk perlangsingan terhebat dan sihat tanpa perlu berlapar,
  • penyelesaian terbaik bagi pelbagai masalah kegemukan (obesiti),
  • membaik pulih tahap kesihatan,
  • didatangkan dalam bentuk kapsul bagi memudahkan anda,
  • tidak perlu kerap ke tandas,
  • mencantikkan kulit serta membersihkannya dari dalam (alergi, jerawat, resdung dan masalah kulit yang disebabkan oleh parasit, hama, kutu dan cacing)
  • hasil keberkesanan yang sangat tinggi dan memuaskan hati pengguna,
  • hanya perlu produk Nurlizz 2 slimming untuk mengatasi segala masalah kesihatan,
  • telah terbukti keberkesananya tanpa was-was dan ragu-ragu.

Kualiti produk Nur-lizz Slimming adalah tinggi dan HARGA AMAT BERBALOI.
Ia adalah penyelesaian terbaik bagi pengguna yang obesiti.
Didatangkan dalam bentuk KAPSUL bagi memudahkan penggunanya.
Dan yang paling penting ia terbukti selamat dan HALAL.

Antara Testimonial nya adalah dari diri aku sendiri...
 Kalau nak baca info lanjut boleh baca link di blog ini
Info Nurlizz--->http://adeqrifqi.blogspot.com/p/nur-lizz-slimming.html
Testimonial--->http://adeqrifqi.blogspot.com/2011/12/testimoni-produk-perlangsingan-nurlizz.html
Feedback pengguna--->http://adeqrifqi.blogspot.com/2011/12/nurlizz-2-slimming-testimoni-pelanggan.html

Untuk tempahan mana-mana berkenan sila jangan segan SMS atau WHATSSAPP 019-6265756
<SEKIAN>


Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy