12 September 2012

Review : Nurlizz GOLD by Nurlizz Marketing (produk perlangsingan)

Assalamualaikum

Dah lama tak update tentang Nurlizz Slimming.produk yang aku dah guna setahun lepas.
Untuk readers yang baru landing kat blog ini..bolehla landing kat link blog aku http://adeqrifqi.blogspot.com/p/nur-lizz-slimming.html

Link di atas memang aku tulis segala info tentang produk perlangsingan Nurlizz Slimming.Info testimoni,herba yang digunakan,tindakbalas herba,harga,tempahan..semua aku tulis kat situ.Maka sudi-sudikanlah baca :).TQ

Untuk pengetahuan semua,Nurlizz kini berwajah baru.Nama untuk dikenali kini adalah NURLIZZ GOLD (klik untuk lebih info).

 NURLIZZ GOLD adalah satu produk yang dipertingkatkan kualitinya. Produk ini adalah produk perlangsingan sihat tanpa perlu berlapar (makan mengikut kalori yang diperlukan sahaja).
Ianya mudah,cepat,berkesan,langsing,putih , gebu,tegang ,sihat dan banyak lagi keistimewaannya. Segalanya dalam SATU BOTOL.

Kenapa anda perlu memilih NURLIZZ GOLD?

10 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MEMILIH NURLIZZ GOLD:

Pertama: Tiada Sibutramine
Saya amalkan makan Nurlizz sebab ianya selamat, tiada kandungan bahan kimia berbahaya seperti Sibutramine

Kedua: Tak perlu berlapar
Terbaik produk ini..masih boleh menikmati makanan harian tanpa ikat perut!!

Ketiga: Tak sakit perut
Saya selalu kerja luar,leceh bila amal produk kurus yang selalu buat saya sakit perut dan perlu berualang ke tanda,dengan Nurlizz tiada rasa pedih perut,sya rasa sangat selesa

Keempat: Selera makan kurang
Sebelum ini pantang kawan ajak makan, tapi sejak amalkan Nurlizz bila ambil sepinggan nasi penuh, nak abiskan separuh pon payah.TQ Nurlizz

Kelima: Semakin cergas dan bertenaga
Sebelum ini tak bermaya, pergi erja susah nak bangun pagi..kini bukan sekadar kurus jer tapi badan makin bertenaga,minda cergas.Saya tak rasa mengantuk lagi masa mesyuarat.

Keenam : Haid saya tiada masalah lagi
Dulu kalau datang bulan syik tak teratur,sekarang dah ok.Saya sangat pelik tapi bila tanya kawan yang sama-sam makan produk ini,mereka kongsi cerita yang sama.Haid kini teratur.

Ketujuh: Kulit makin cantik
Bukan sahaja kurus,kulit makin cerah,gebu,tegang,semua kawan tegur saya cantik.kini Nurlizz kawan karib saya!

Kelapan: Mudah dan ringkas
Hanya telan pil tak perlu bancuh dengan air.Senang, ringkas dan cepat!!! semudah A B C

Kesembilan: Berat turun dengan cepat
Kawan-kawan yang dulu mengejek saya gemuk kini cemburu dengan penampilan baru saya.semua nak tau rahsia saya.

Kesepuluh : Semua dalam 1
Seminggu boleh turun 3kg.Baju yang dulu sendat kini makin longgar.
Kini tiada lagi masalah sembelit
Tiada lagi masalah tidur..tidur kini lebih lena.
Dengan hanya sebiji kapsul,saya rasa kenyang!bila kurang makan berat pun turun.
Menakjubkan!Semua kelebihan,keistimewaan dan manfaat luarbiasa dalam 1 produk.



 Antara testimonial yang pernah mencuba Nurlizz Slimming sebelum ini :-































Jika nak tengok testimonial bergambar..kene buka link yang sya tuliskan di atas tadiJadi untuk sesiapa yang berminat nak tau lebih lanjut tentang produk ini..atau nak buat pembelian,bolehla SMS atau WHATSSAPP saya Normala di 019-6265756 atau email saya malanasohah@gmail.com
sertakan
NAMA PENUH
ALAMAT POS
KUANTITI ITEM 
BANK PEMBAYARAN


<TERIMA KASIH>






Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy