04 September 2012

Ramping Balm : New Stock

Assalamualaikum...

Sejak naik cuti raya..kebabom SMS dan Whatsapp aku asik berbunyi jer.Alhamdulillah rezeki jangan ditolak..musuh sila jangan cari.Bermula dari order from member Qatar and Brunei langsung terus dari kenalan-kenalan baru di negeri-negeri lain yang teruja nak try Ramping Balm Suria Secret dan jugak Nurlizz Slimming.Terima Kasih kepada sume readers dan followers yang sudi baca info dari blog aku ni...even banyak jugak penjual-penjual lain yang jual produk sama cam aku tapi diorang still nak dari aku jugak...Terima kasih ye sebab support aku :)

Bagi yang baru baca blog aku (tak follow aku pon sebelum ni) mungkin baru tau yang aku buat ni secara part time aje..coz aku memang dah ade keje aku pon..sebagai pendidik cemerlang..InsyaAllah.doa-doakan.Minat aku terhadap blog dan penulisan buat aku terbukak hati nak mencanttik-cantikan lagi blog ni. Disebabkan aku memang pengguna tegar Nurlizz Slimming..aku amik kesempatan ini untuk berkongsi kisah penceritaan perkenaan Nurlizz dengan korang semua.Tak sangka ramai pembaca ....seterusnya ramailah pembeli..:)Terima Kasih lagi sekali.

Start Ogos lepas aku dah mula jadik agent produk Ramping Balm Suria secret. Produk yang tengah laris masa kini...Memang rugi kalau tak cuba sebab bagi aku produk ni amat bagus untuk orang yang nak kempiskan perut dan bahagian-bahagian lain dan boleh dipakai masa kat tempat kerja..kannn...bagus sangat!

Ready stock RB dah tak  banyak lagi hari ni.Minggu ni quite laju jalan maybe after raye sume dah pakat naik berat  memasing.So sapa yang nak.. sila cepat..even stok agak limited now..jadi... siapa cepat dia dapat yea.Pada sesiapa yg mana yang dah order tapi sepi je berhari-hari..sya bagi priority kepada yang order n bayar. :)
Sebenarnya baru jer restock minggu lepas..tak sangka begitu banyak sambutannya.Aku dah kol stokis tadi..dan stok akan dapat esok! Yeahh...so korang boleh order banyak-banyak lagi yea..:)
















Stok sekali amik takder la banyak sangat..takut tak abis..hehe.Sebab aku sendiri pakai..jadi aku pon publish kat sini..ramai pulak suke..:)ade gak ramai sms tanya produk ni ori ke tidak? Bagi aku bukan senang nak klon ape2 produk sekalipon ia produk hot. Sebabnya..bukan senang nak ke lab sana sini nak klon bagai..hehehe..fikir logikla.rezeki halal datang dari sumber yang halal.Jika sungguh bagai dikata produk ni bagus..maka ramailah yang akan mencarik.Takperlu kita buat cerita bukan2 kan :)..Kesimpulannya memang tis is d ORIGINAL sebab aku memang amik dari stokis berdaftar.Nanti if ade lagi produk-produk hot aku akan publish lagi kat sini yea...


Parcel yang dah siap dibungkus untuk dihantar ke pos office harini..


Sesiapa yang nak order boleh la SMS or WHATSSAPP kat no 019-6265756
Sertakan butiran seperti 
NAMA,
ALAMAT PENGEPOSAN,
NO TELEFON,
KUANTITI ITEM,
BANK PEMBAYARAN.

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy