30 July 2012

Fotografi dan Rifqi

Assalamualaikum

Penatnya dengan weekend kali ni. Full of activities...Lagi seharian dalam kereta dari Rawang-Sabak-Ampang-Bangsar-Puchong-Rawang...perghhh. 8.00 am to 8.00 p.m...mak aaaiiiii..
Ni gara-gara memenuhi permintaan pelanggan untuk raya nanti. Ambil stok kerepek kat Sabak Bernam kemudian agih-agihkan pada kengkawan yang nak memasarkannya.Rezeki Allah kat mane-mane..InsyaAllah ada untuk yang rajin mencarinya...:)

Last destination adalah IOI Mall Puchong....Aktiviti berbuka puasa dengan family biras aku. Aku tengok masih belum ramai lagi orang yang membeli-belah baju raya kat situ.Mungkin ramai yang dah buat persediaan awal dengan shopping awal-awal before bulan puasa haritu..Aku? Just window shopping..tengok-tengok mana baju yang sesuai untuk Rifqi beraya nanti. Nak beli last minute untuk merasai suasana nak raya giteww..hehe

Al-kisah terjumpa satu tempat untuk fotografi si cilik berpakaian costume dengan harga yang paling murah la aku rasa..RM10 je! Teringinnya nak tengok Rifqi berpakaian King...sebab mase die baby dulu takde chance nak buat macam ni.Mula-mula tu ok..aku pakaikan seluar..bila part nak pakai baju..nangis taknak pla! Huh..abis gula-gula aunty tu dirembat (alasan nak pujuk...),tapi sorry..tak makan saman.At last macam ni jer yang dapat....

Apo nak dikato...pedang pon pedanglah..janji amik gambar gak..huhu!

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy