16 June 2012

Cam boring jer...

Assalamualaikum...

Kenapa ek...nape ek...aku rase macam dah boring jer. Nak baca pon macam takder minat. Nak klik pun macam malas-malas je. Ke ramai yang dah takder idea menulis? Or tajuk yang tak berapa nak kebabooom...So i'm not so interested to read it!

Nak join GA pun rasa macam dah rasa suam-suam kuku...adoyaiii knape ni..why..why? Ada beberapa blog yang aku suka baca pon dah tak berapa menyegat dah..adapon ade yang senyap sunyi jer.Tak buat entry pon. Sob sob...Dimana dikau..;(

Memang tak dinafikan nak menulis ni bukan senang.Kena ada idea yang tersendiri.Lapi pon kena ada identiti tersendiri. Aku pon sekarang masih tercari-cari identiti yang sesuai untuk blog ni. Kadang-kadang tulis entry pon cam syok sendiri jerk..hihi.Takder sapa comment maknanya syok sendiri la yea..;P. Tapi aku rileks jer..Ada masa blogwalking...ada masa sibuk, kena la dahulukan kerja yang wajib didahulukan.

Aah..aku lupa now is demam EURO 2012. So maybe ramai yang ngantuk tengok bola dan sebal sebab team feberet diorang kalah, till then takde masa nak update...huhu.Apa pon alasan, jom ler kiter meriahkan kembali dunia kiter ni...tulisler entry yang menarik jiwa ku untuk membacanya...entry yang sengal giler ker...kelakar romantis ker..ehehehe(padahal entry aku pon cam nak ke laut ;D).Skema bleh gak.. untuk sekali-sekala :)

Jiwa blur aku masih menyelubungi diri...tak tau sebab apa ni.So nak menulis karangan panjang yang meletoooppp pon malas jer. Nak kata kurang makan, kebih dari ckup.Nak kata kurang rehat, baru jer lepas cuti panjang 2minggu. Mungkin sebab baru start enjin,terus masuk gear 2 kot! Now terus gear 3..so sebab tu aku cam blur bagai....tepuk-tepuk pipi sikit, biar aku cepat sedar..uhukkk.

Ok korang..aku chioww dulu sebelum boring ...heheh ;P

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy