25 May 2012

Selamat Bercuti :Part 1

Assalamualaikum

Wah wah..ada episod lagi entry kali ni ;P. I'm so happy today coz esok bemulalah cuti persekolahan penggal pertama.Yeaay! (kalah bebudak..huh).Kepada kawan2 yang bergelar pendidik macam aku..diucapkan selamat bercuti juga ye. Bukan bercuti sakan ye. Ingat-ingat juga pada kerja-kerja yang masih belum dilangsaikan. Paham-paham sendiri la ye.:)

Agak unhappy juga coz tak dapat join perkhemahan bersepadu kali ini. Memang looking forward nak join tapi pertindihan tarikh dengan kenduri walimah kakak kesayangan aku. Next time mesti mau join punye. Preparation kawin kakak aku tolong la sikit-sikit dari jauh. Hamper bag dah siap. Packing sorang-sorang.Macam nak tercabut tangan. 50 bags. Memang untung la sapa-sapa yang bertuah kenduri kali ni.


























Isi dalam bag ni aku rahsiakan 100%. Sebenarnya berniat nak bungkus dalam bakul macam ala-ala hamper tu. Tapi bila pikior balik..hai..mau bengkok tangan aku kalau layan mende ni sorang-sorang. Jalan terbaik pakai bag je. Lagi senang. Nak packing senang.Isi dalam pon orang tak nampak. Secret-surprise gitu...

Part nak menganyam reben ni pon satu hal. Mula-mula aku buat sendiri. Tak sampai sepuluh mak jemah da give up. Baik aku beli kat kedai lagi senang.Rupanya melambak ade jual kat kedai bunga.Selama ni aku tak taupon. Sure menjadi punye bunga -bunga reben tu. Sempoi.

Lastlly part mengikat reben kat beg dan letak tag. Yang ni agak leceh.Aku stay up sampai kul 1 pagi semata-mata nak setelkan mende ni.Huhu...macam bunyi menyesal tapi sapa suruh nak buat jugak. At last dah pon siap.

 Ntah muat ke idak nak bawak sume ni naik kete esok? Beg baju lagi, kek lagi...aduhh..
To be continue PART 2...Tunggu :)

3 comments

cantiknye la beg2 tuh .. nak ! hehe ^^

May 26, 2012

guna reben siap sedia kn senang kak..tarik je lagi.hehehe..

eca pun ikut bercuti dua minggu...lepas tu nak praktikal..nervous kak!..hehehe.

May 26, 2012

musim cuti skolah, maka bermulalah kenduri kendara... berderet undangan menunngu

May 26, 2012

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy