20 April 2012

Soalan Lazim pelanggan Nurlizz 2 Slimming

Assalamualaikum

Soalan-soalan di bawah saya paparkan untuk rujukan readers dan pengguna Nurlizz 2 Slimming. ni adalah berdasarkan pengalaman saya bersama pelanggan yang ingin mencuba dan yang telahpun berjaya dengan nurlizz. Di harap dengan jawapan yang diberikan serba sedikit dapat merungkaikan segala persoalan di hati. InsyaAllah pihak saya akan cuba memberi konsultasi yang terbaik. :)



1.Assalam pn mala.Saya nak tanya berkenaan produk ni. Betul ke berkesan? Saya ingt nak cuba produk ni. Harap pn mala boleh bagi info.


Wslm..InsyaAllah memang ia berkesan.Jika sebelum ini u diet secara sihat...ia lebih mmbantu. Jika rajin ke sauna, ia lebih baik kerana liang -liang peluh lebih terbuka dan memudahkan toksin dikeluarkan melalui peluh.

2. Nurlizz 2 Slimming ni ada side effect tak?

Tiada side effect kerana bahan  yang digunakan adalah 100% herba.Tiada bahan kimia mahupun dadah di dalamnya. Mengikut laboratory report, ia bebas dari bahan mengakibat kanser yang biasa terdapat dalam kandungan bahan kosmetik.Maklumat boleh dilihat pada pautan (link ) berikut:


3.Kalau ibu yang mengusukan anaknya (full breasfeed) boleh ke makan nurlizz?

Tidak digalakkan


4.  Saya nak tanya... saya dah mula ambil produk ni 1 biji selepas sarapan.Saya rase sejak saya ambil nurlizz saya macam pening2 dan hanyut.  adakah normal keadaan macam tu??

Pastikan minum air putih secukupnya sekurang-kurangnya 3liter sehari dan ambil makanan.Ini kerana lemak dibakar..jadi bila kurang makan, dah takada lemak lagi untuk dibakar dan kurang air dalam badan. Itu adalah penyebab kenapa boleh jadi pening.


5. Nak tanya produk nurlizz 2 slimming selain dari turunkan berat badan, apakah fungsi lain untuk kecantikan kulit muka dan kebaikannya pada kulit?

Ia membaikpulih struktur kulit agar lebih cantik, putih dan kelihatan lebih segar.


6. Saya ada juga mengambil nurlizz 2 slimming ni.Berat saya turun tapi yang saya perasan inci yang lebih banyak turun dari berat.kenapa yer?

Sebenarnya dalam awl waktu pengambilan nurlizz (masih baru-baru makan nurlizz), memang pada sesetengah orang penurunan agak perlahan.Tapi inci lebih banyak trun dimana badan terasa lebih ringan dan pakaian lama dah mula muat semula. Lama kelamaan kadar penurunan lebih optimum dengan cara amalam pemakanan yang berkesan.


7. Berapa biji kapsul yang sesuai untuk berat badan saya sekarang ni.Kenapa ada yang turun banyak kg walau hanya mengambil satu botol?

Dos pengambilan adalah tidak sma bagi setiap individu kerana ianya bergantung pada sistem tubuh sesorang dan tahap kesihatan.Tetapi tidak digalakkan mengambil dos yang tinggi di awl pengambilan. Pengambilan air yang cukup amat ditekankan.


8. Kalau berhenti makan nurlizz, boleh naik berat semula tak?
Kurangkan dos perlahan-lahan sebelum berhenti makan produk supaya sistem tubuh dapat menerimanya dengan  baik. 


9.Kalu mkn produk ni.. mcm mn dia membuang lemak kite?Adakah kite akan membuang air besar mcm sesetengah produk?

Produk ni buang lemak dan toksin melaui peluh dan air kencing.Itu sebab kene minum air putih banyak dalam sehari..Tak ada sakit perut or kerap buang air besar cam produk yang lain.Very simple.Lepas breakfast telan pil nurlizz.Setiap hari wat macamtu InsyaAllah.


10. Kalau ade kencing manis atau darah tinggi boleh makan tak?


Boleh makan nurlizz. Lagi digalakkan.Lebihkan minum air putih.


11. Kalau datang period macamana? Boleh teruskan makan nurlizz?


If datang period boleh teruskan makan nurlizz,tiada masalah.

Nanti kalau ada soalan-soalan lagi , saya akan update .Tekiu :)






11 comments

Saya nak tanya, saya dah makan ubat ni dalam 9 hari, saya tengok berat saya kejap turun, lepas tu naik balik. kenapa eh?

May 18, 2012

Saya nak tanya, saya dah makan ubat ni dalam 9 hari, saya tengok berat saya kejap turun, lepas tu naik balik. kenapa eh?

May 18, 2012

Sy dh mgambil pil 15 hari..1biji minggu pertama dan seterusnya 1biji pg n 1biji ptg..berat badan asal 65.4kg dlm masa 10hari turun 64 lepas tu naik balik jadi 65....sehingga hari ini berat bdn xnak turun...apa sebabnye ye..sy minum air 3liter sehari....tolong jelaskan..tq

June 07, 2012
Anonymous

Sye sdah mgguna prodk nie 3blan..pd blan 1 dan kerw 2 brat bdn sye trun..sye amat berpuas hati dgn kerw bkesn prodak nie..msuk blan kerw3 sye nmpk brt bdan sye naik plk sye xthu knp ...sye hrap nurlizzz dpt mbntu sye...

June 13, 2012

@The Hand
7 hari pertama adalah tempoh penyesesuaian herba dgn badan anda. Biasanya after week 2 (14 hari) baru la leh timbang untuk dpt actual weight. Di awal pengambilan sistem metabolisme bdn diperbetulkan.Kemudian barulah proses slimming berlaku.
Timbang pada awl waktu pagi before sarapan untuk dptkan actual weight anda.TQ

June 13, 2012

@sue
Sue..ini bermakna anda perlu tingkatkan dosage kepada 3 biji ( 2 pagi dan sebiji malam). Ini bertujuan untuk memecahkan lemak tepu.Bila kadar penurunan berat anda semakin perlahan atau pd satu tahap statik, anda perlu berbuat demikian. Kemudian anda perlukan aktiviti yang merangsang perpeluhan berlaku such as jogging or sauna activities..harap membantu :)

June 13, 2012

@Anonymous
Ermmm..biasanya takkan berlaku kenaikan berat jika kite terus maintain pengambilan dan meninggalkannya perlahan-lahan(bukannya stop mendadak). Walaubagaimanapon cuba buat aktiviti yang merangsang peluh keluar seperti bersauna.Ia amat membantu..:)

June 13, 2012

@Anonymous
Ermmm..biasanya takkan berlaku kenaikan berat jika kite terus maintain pengambilan dan meninggalkannya perlahan-lahan(bukannya stop mendadak). Walaubagaimanapon cuba buat aktiviti yang merangsang peluh keluar seperti bersauna.Ia amat membantu..:)

June 13, 2012

@Anonymous
Ermmm..biasanya takkan berlaku kenaikan berat jika kite terus maintain pengambilan dan meninggalkannya perlahan-lahan(bukannya stop mendadak). Walaubagaimanapon cuba buat aktiviti yang merangsang peluh keluar seperti bersauna.Ia amat membantu..:)

June 13, 2012
Anonymous

Berapa biji ye dalam sebotol?

January 24, 2013
Anonymous

boleh cadangkan menu diet supaya penurunan berat lebih cepat berlaku?

November 04, 2013

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy