19 February 2012

Best Photo Contest by AkinAmar

Assalamualaikum..

Iskkkhhhh laa..semenjak dah suka nak masuk contest ni, sikit-sikit contest. Aduyai...:D
Tapi tak ape lahkan, sebab aku suka buat perkara yang aku suka. Jadi apa salahnya aku suka. 
Kalau ada rezeki, aku menang, bertambah suka-sukaan lah aku nanti...heheheheh

Saya rasa gambar saya best kerana ia bertemakan saat riang gembira di hari raya puasa tahun lepas. Gambar paling gembira yang pernah dirakamkan bersama 4 beradik kandung.Walaupon bukan dirakam menggunakan kamera canggih. Walaupon bukan semua tayang gigi macam aku ;P...Semuanya perempuan..Best! Bukan senang dapat berkumpul bersama macamni..Jadi kesimpulannya..Gembira ! 

Contest dianjurkan oleh blog AkinAmar. Silakan klick kat nama die kay..:)
Syarat-syarat penyertaan simple je:
1. Buat satu entry yang bertajuk “BEST PHOTO CONTEST” by AkinAmar.

2. Letakkan banner contest di atas dalam entry korang tu dan linkkan terus ke entry contest ni.

3. Paling penting, upload gambar yang korang rasa gambar paling best yang menggembirakan bagi korang dan Lengkapkan slogan “ Saya rasa gambar saya best kerana……..”
Hadiahnyer yang buat aku menggigil kaki tu..heheh

No 1 : Underwater LOMO Style Film Camera (Flower)





Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy