27 January 2012

Si Kecil ku leka dengan cerita aksi

Dua entry dalam satu malam..tapi hari lain-lain.. Fuhh..idea tengah meluap-luap ni.Tolong jangan pause . Nanti bila dah MC seminggu..bersawang balik blog aku yang tak berapa meriah ni.. Lupa nak ceritakan pasal wajah baru blog ku ini..Walaupun aku masih berkederat untuk mendesign sendiri templete aku dengan hasil self-learning,tapi aku memang tak mampu untuk hasilkan design yang kemas dan cute macam sekarang ini.. Ini semua hasil rekaan rakanku, ibu yang gigih, kreatif dan rajin = Sha @ Whiteymommy. Memang superb hasil kerja inteleknya ini..memang berbeza amat dengan rekaan rerama terbang aku dulu ( Hehe..malu ah nak citer pasal templete ala kebudak-budakan yang aku buat dulu tu..ihik). Thanks sha..:)


Okeh..meh aku ceritakan aksi si kecil, hero aku yang satu ni..Rifqi. 
Tempat berlaku : (Rumah aku), 
Masa : (6.00 petang- sampai maghrib), lepas aku balik shopping kat Jusco.  
Aksi ditiru : (Ultraman)


Peniruan aksi cerita Ultraman di tv, Rifqi adaptasikan ngan toys ultraman .

Bermula lepas balik dari Taska Anakku Intan, lepas mandi dan tukar baju tidur

Masih asyik lagi..

Ultraman di TV, risau juga aku..kadang2 banyak cerita tv sekarang ni, senang mempengaruhi peribadi anak-anak kita..kalau cerita aksi berlawan, bergaduh..iskkhhh lagi aku risau..Tapi kalu aku tutp tv time ni, for sure die kacau aku nak mandi & solat maghrib..Camno nak buat tu? Korang ader idea tak nak solve problem ni..aku dah seminggu tak dapat tengok buletin utama tv3 tau...entah aper jadi kat luar sana..aku tak updated lansungg..





Geramnya kat pipi tu...:)

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy