25 January 2012

Cuti yang kurang fokus :(

Assalamualaikum W.B.T
Syukur  akhirnyer Allah kurniakan sedikit masa untuk aku update blog ni..seminggu lepas macam tak fokus..bukan macam tak fokus..memang takder fokus langsung.Bermula dengan insiden budak aku patah gigi n kene 5 jahit akibat penangan hockey stick yang jahat..muka sunburn (yang ni part sedey).sehinggalah part blog aku yang sunyi..huhu (lagi sedey)..Atas nasihat rakan ..sya mula bangun dari kealpaan duniawi yang kurang fokus itu...Malam ni., aku cepat2 bukak netbook baru aku nih..ihihi..tulis n tulis lagi..aku try supaya jangan merepek2 yang bukan2..hopefully.Cuti tahun baru cina dah makan masa 5ari..tapi kali ni kurang happy la..husband tak leh cuti..(memang kejenye macam tu..aku dah amat2 faham).Duduk di rumah melayan rifqi..try mengajar hero kesayangan dengan perkataan baru.Alhamdulillah akhirnye a new word.'MA' dah aku dengar!!

HUHU..manyak syok wooo.!! Korang taulah nnt bila dah jadi ibu@mama nanti. Selama ni semua orang dipanggilnyer abah..akhirnyer..Yes.dan pagi tadi dapat lagi satu "AKAK'..kadang2 dengar macam "AGAK'..boleh la tu..ade ckit2 same dah..Ni sume gara2 sepupu nya Kak Nasuha & Kak Najihah bertandang ke rumah..Si kakak mengajar dengan tak jemu..sambil main pondok2 dalam umah..akhirnyer..berjaya!! Thanks kakak..nnt lain kali datang umah Acu..ajar lagi adik Rifqi yer..


Erm..sambung lagi ..kes budak patah gigi aku dah nak lupakan..claim rm75 dari poket aku sendiri untuk bayar kos jahit pon aku tak pikir lagi camner nak dapat balik..hopefully leh la di claim..If not..macamtu je lah.malas mau pikir dah.Actually banyak keje sekolah belum siap lagi..aku dah wat check list..banyak betul la..camner ni..ni yang gabra ni..Ya Allah..cepat2 la bagi aku mood fokus 100% untuk lansaikan keje sume tu..tolong..Aminn..Kabulkanlah.
Lagi..sedey ni camner nak meriahkan lagi blog aku yang xseberapa ni.no idea..nak on9 selalu2 pon mase terpaksa dicatu..ditambah lagi dengan kehilangan fokus yang melanda aku seminggu lalu..owhh..kene cari jalan penyelesaian..baru bebrapa bulan menuntut ilmu yang baru ni..maka tak boleh berpatah balik..mesti teruskan..dengan planning yang lebih baik..n mencari ilmu tanpa jemu..banyakkan bertanya.jangan malu..pelis laahh..Harap2 mood kembali pulih lepas luahkan semua ni..xtau la betul ke tidak cara saluran luahan perasaan ni..yang penting dah agak lega..:)


Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy