27 January 2012

Best! Kepala dah ringan :)

Assalamualaikum W.B.T

Gembira, Happy, Ceria, Seronok..semua bercampur-baur dua dalam satu . Apa sebabnye kepala aku dah ringan dan tak berat gilerr macam semalam tu? Meh aku cerita sikit.sikit jer lah..Harini dapat berwindow shopping dengan member tanpa di follow oleh en suami dan rifqi..heheh..manyak syok woo..Berapa jam aku beronggeng tadi ek? ader la dekat 4 jam..
:D
:D
:D
senyum lebar-selebar -lebarnyer..3x kali dah cukup lah tu..hih

Bukan senang dapat chance macam ni..Secara langsung..eh eh kepala aku dah ringan balik lah..huhu..best-best.

Thank u to Kak Zai sebab sudi ajak aku naik Rush dier untuk menyegarkan mata tadi..Sesapa nak melabur dalam Unit Trust leh la klik kat link k.zai tu eh..Best tak kak..sya tolong promote nih..kihkih..

Actually dah bebrapa kali pasang niat nak pegi seorang diri jer (macam bawak diri pulak) kat tempat tu..but banyak godaan duniawi kalau aku membenarkan rifqi follow nnt..Alamatnyer nanti tak terbelek lah semua baju2 kat ctu nanti..hihi

Hekele..Gi JUSCO pun nak kecoh ker..(suara hati aku jer ni...bukan tuju kat korang pon yer)

Hasil dari pemerhatian aku ngan kak zai kat citu..aku telah berjaya memiliki 2 gaun baby yang comel..yeehaa. best sangat ni..Bukan untuk Rifqi la, Takkan anak aku nak menari ngan gaun nih..sebenarnya hadiah untuk member yang baru melahirkan baby yang ke-2. Syoknyer..dan tumpang happy untuk member aku tu..Turn aku?InsyAllah akan menyusul nanti. Doa-doakan..amat mengidam baby girl yang comel , nanti dapat pakai gaun-gaun comel cenggini..kan kan..tolonglah angguk korang..:)

Kaler purple and pink...

Baby Kiko lagi you...my feberet brand mase rifqi kecik2 dlu..Off 50%.memang berbaloi-baloi. Kalau boleh macam nak tambah-tambah lagi. tapi nanti sape pulak yang nak pakai dalam rumah aku ni karang...Material jenis t-shirt..lembut..sejuk...amat sesuai ngan baby girl...owwhh..(ayat mengidam baby girl dah mula dah!)

Sekian :)

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy