28 January 2012

Aku Jadi Testimoni Chitosan Plus Herbs Nurlizz 2 Slimming

Assalamualaikum dan salam pagi sabtu.

Khas buat pelawat blog saya dan pencinta dunia kecantikan..

Cuma aku nak berkongsi pengalaman aku setelah bergelar pengguna Nurlizz 2 Slimming. Ceritera bermula pada hujung tahun 2011. Aku telah diperkenalkan oleh rakan aku tentang kehebatan produk ini. Masa itu, memang aku tengah bersungguh-sungguh nak kuruskan badan. Bukan apa, seluar jeans kesayangan aku masa bujang dulu dah dua tahun tersadai..tak ada sapa yang muat nak pakai dalam rumah ni.

Itu aje sebenarnya sebab aku bersungguh-sungguh nak kurus. Produk ni bagi aku memang ada sentuhan magik. Bagi pendapat aku sendiri. Anda berpeluang untuk kurus dengan cara yang amat sihat. Boleh menikmati makanan mengikut piramid makanan..tapi kekal langsing.

Mula-mula, aku tak nak expose diri sebagai testimoni, tapi setelah berfikir kebaikan aku menolong orang yang perlukan nya, aku hantar gambar. Sabtu lepas dan hari ini, gambar aku sebagai testimoni baru Nurlizz 2 Slimming, terpapar di dalam akhbar Harian Metro. Sebelah gambar Bob Kuman lagi.Wah!..Gitu.


Jom klik di sini My Nurlizz Slimming

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy